Garancia Regisztráció
Köszönjük, hogy regisztrálja Gtechniq garanciáját! Kérjük alaposan olvassa el a garancia feltételeit, mielőtt hozzájárulna és elfogadná azokat.
Ki kell nyomtatnia vagy el kell mentenie a számítógépére a garanciális szerződési feltételek másolatát, amennyiben a későbbiekben szüksége lenne rá garanciális ügye intézéséhez.
Köszönjük, hogy professzionálisan telepített Gtechniq bevonatot vásárolt, amely helyes felhordás és gondos ápolás esetén biztosítja, hogy járműve fényezése az elkövetkező években megőrizze kifogástalan állapotát.
Ez a garancia az alábbi, professzionálisan alkalmazott bevonatokra vonatkozik az alábbiakban meghatározott időtartamokra:
Termék | Garancia időtartama (év) |
Platinum | 5 |
C1 Kristálylakk | 5 |
Crystal Serum Light | 5 |
Crystal Serum Ultra | 9 |
Garantáljuk, hogy a fenti bevonatok nem szennyeződnek vagy színeződnek el. De ha igen, akkor megjavítjuk a sérült területeket, és díjmentesen újra felvisszük a bevonatot.
Megjegyzés: A Gtechniq garancia fenntartása érdekében a garancia időtartama alatt 12 havonta el kell látogatnia a telepítést végző akkreditált Gtechniq kivitelezőhöz. Amennyiben ez nem lehetséges (pl.: lakcím változás miatt), akkor kérjük vegye fel irodánkkal a kapcsolatot. Erre azért van szükség, hogy átvizsgálhassák a jármű felületét, és tanácsokat adhassanak karbantartásával kapcsolatban. Ez az ellenőrzés ingyenes, és az Ön számára megfelelő időben megszervezhető.
Felhívjuk figyelmét, hogy a garanciális szemlézés nem terjed ki autómegőrzésre, valamint megfelelő tisztaságúnak kell lennie, hogy a szemlét megfelelően el lehessen végezni.
A garancia nem terjed ki:
- ütközések, balesetek, karcolások, kopás, vandalizmus, kőfelverődés, égés által keletkezett sérülésekre és egyéb vegyi anyagokra, festékekre, bevonatokra melyek nem autófényezésen való használatra lettek fejlesztve.
- rozsdakárra
- matt vagy szatén felületre való telepítésre
- fényezésen kívül bármilyen egyéb anyagú felületre való telepítésre
- bármilyen egyéb, nem Gtechniq bevonat által okozott sérülésre
- a bevonat hibás felhordására
- autógyártói hibára, vagy a bevonat telepítése előtt a fényezésen végzett munkára, amely eredményeképp jelentkezhetnek:
- fényezési hibák, beleértve pelyhesedés, hámlás
- idegen anyag a fényezésben
- narancsbőr hatás
- lakkréteg leválás
Megjegyzés: Ez a garancia csak a fenti táblázatban szereplő bevonatokra vonatkozik, és nem ruházható át. A garancia érvénytelen:
- Ha a bevonat nem akkreditált Gtechniq partner által lett telepítve.
- Ha már két korábbi alkalommal igényt nyújtott be ugyanazon garanciára vonatkozóan.
- A sérülés egy olyan országban történik, amely eltér a telepítés országától, vagy a telepítés idején nem jelen forgalmazónk az adott országban.
- Bár nem vállalunk felelősséget hibásan telepített termékért, de ha általunk elismert szakember telepítette, és Ön elégedetlen mind a kivitelezés minőségével, mind a telepítő eljárásával a panaszát illetően, akkor – feltéve, hogy a bevonat felhordásától számított 30 napon belül értesít minket – az Ön nevében felvesszük a telepítővel a kapcsolatot, és megpróbálunk egy mindenki számára kielégítő, tisztességes megoldást találni a problémára.
- Ha nem képes felmutatni a garanciális hitelesítési kódját.
Ez a garancia nem befolyásolja a Fogyasztói Szerződésekben foglalt törvényes jogait a hibásan vagy tévesen megnevezett, leírt árukkal kapcsolatban.
A Gtechniq bevonat minőségének fenntartása érdekében határozottan javasoljuk, hogy használja a www.gtechniq.hu oldalon elérhető utóápolási termékeinket, és kövesse a gondozási útmutatónkat: https://gtechniq.hu/hogyan-mossunk-autot/
Garanciális probléma esetén Önnek, vagy a bevonatot telepítő szakembernek e-mailt kell küldenie az info@gtechniq.hu e-mail címre, a nevével, telefonszámával, a garancia hitelesítési kódjával, a sérülésről készített fényképpel és rövid ismertetésével. Ezután egyeztetjük a bevonat állapotának ellenőrzését, szokásos munkaidőben, az ellenőrző szakember által meghatározott helyszínen.